(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; یک سوم مرگ و میر و مبتلایان جدید کرونا مربوط به تهران است - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

پیک این بیماری در کشور مربوط به هفته‌های آخر اسفند و همچنین روز‌های اول فروردین است که روندی صعودی داشت، اما پس از آن در نمایی کلی شیب نزولی کندی را شاهد هستیم. روز گذشته در حدود ۸ تا ۹ استان مرگ و میر این بیماری صفر بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فرارو، سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور و شیب نزولی آن در هفته‌های اخیر، گفت: البته حدود یک سوم آمار‌های مرگ و میر و مبتلایان جدید این بیماری مربوط به تهران است.

دکتر کیانوش جهانپور در ارتباطی ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران ضمن اشاره به روند کلی بروز و مرگ و میر کووید ۱۹ در کشور و شیب به نسبت نزولی آن طی چند روز اخیر، گفت: البته با وجود روند نسبتا نزولی، اما در هفته‌های اخیر بیش از ۴۰ تا ۷۰ درصد آمار مرگ و میر و موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مربوط به تهران بوده است. در مجموع حدود یک سوم آمار مرگ و میر و همچنین یک سوم مبتلایان جدید این بیماری مربوط به تهران است.

وی ادامه داد: پیک این بیماری در کشور مربوط به هفته‌های آخر اسفند و همچنین روز‌های اول فروردین است که روندی صعودی داشت، اما پس از آن در نمایی کلی شیب نزولی کندی را شاهد هستیم.

جهانپور افزود: تاکید می‌کنم که همزمانی پیک و طغیان بیماری در استان‌ها را نداشته‌ایم و این موضوع یکی از ویژگی‌های کرونا در ایران است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال روز گذشته در حدود ۸ تا ۹ استان مرگ و میر این بیماری صفر بوده است.

منبع:  تین نیوز

 

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود