(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل عمومی حذف می‌شود - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

  کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل عمومی حذف می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، کارت هوشمند رانندگان حذف می‌شود.

 او با اشاره به اینکه از زمان مذکور، چاپ فیزیکی کارت هوشمند حذف و تنها رسید کارت هوشمند به رانندگان و ناوگان ارائه خواهد شد، بیان داشت: از آنجایی که لوازم چاپ کارت هوشمند وارداتی و فیزیک کارت هوشمند نیز هیچگونه الزام و استفاده‌ای نداشته، استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدمتی کشور و همچنین حمایت از کالای ایرانی همه فرآیند صدور اسناد حمل و نقل بصورت الکترونیکی و تنها براساس شماره هوشمند (کد ملی) انجام می‌شود.

غزیعلی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ شرکت حمل و نقل کالا و ۱۶۵ شرکت مسافری در استان اظهار کرد: ۲۰ هزار و ۳۷۰ راننده در حوزه کالا و ۶ هزار و ۲۰۱ نفر راننده نیز در حوزه مسافر به مردم استان خدمات رسانی می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به فعالیت و خدمات رسانی ۱۳ هزار و ۴۸۳ دستگاه ناوگان در حوزه کالا و مسافر در استان اشاره کرد و اذعان داشت: پارسال بیش از ۴۲ هزار تن کالا و ۵ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۹۶۰ نفر مسافر به وسیله همین ناوگان از استان جابه جا شده اند. ​

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان؛ فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و تحقق کامل اهداف دولت الکترونیک در دستگاه ها، حذف فیزیکی کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار گرفته است و از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، همه اطلاعات رانندگان و فرآیند حمل و نقلی براساس کد ملی راننده انجام می‌شود و کارت هوشمند راننده حذف خواهد شد.
 
منبع: تین نیوز

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود