(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ممنوعیت اعزام کامیون ها به مرز های پرویزخان و باشماق - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

ممنوعیت اعزام کامیون ها به مرز های پرویزخان و باشماق

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: با توجه به ازدحام ناوگان و ایجاد صف های طولانی و افزایش مدت خواب کامیون ها در مرزهای پرویزخان و باشماق، اعزام این ناوگان تا اطلاع ثانوی به مرزهای یاد ده ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: با توجه به ازدحام ناوگان و ایجاد صف های طولانی و افزایش مدت خواب کامیون ها در مرزهای پرویزخان و باشماق، اعزام این ناوگان تا اطلاع ثانوی به مرزهای یاد شده ممنوع است.

"محسن یازرلو"روز چهارشنبه به رانندگان و شرکت های حمل و نقل زیرمجموعه تاکید کرد که تا اطلاع ثانوی از اعزام کامیون بدون هماهنگی و اطلاع از ظرفیت به مرزهای مذکور خودداری شود.

به گفته وی، مرز پرویزخان در استان کرمانشاه و مرز باشماق در استان کردستان قرار دارد.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود