(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ نگرانی رانندگان از خطرات دستگاه ایکس ری ایست و بازرسی نایین - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

نگرانی رانندگان از خطرات دستگاه ایکس ری ایست و بازرسی نایین

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای از نگرانی رانندگان از خطرات دستگاه ایکس ری گلوگاه بازرسی نایین یزد خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز، محمد هراتی‌زاده گفت: به نظر می‌رسد استفاده از این تکنولوژی بیشتر موجب آسایش، راحتی و فراغت بال کارکنان شده تا افزایش سرعت عمل و دقت بیشتر.

این راننده کامیون افزود: شرایط کار در این بازرسی به گونه‌ای شده است معمولاً یک نفر در فاصله دور در مقاطعی از روز روی صندلی می‌نشیند و صف طویلی از کامیون‌ها را برای اسکن به سمت سونار هدایت می‌کند و در مواقعی هم خط آزاد است.

وی عنوان کرد: اولاً قرار بود با این امکانات پلیس اقتصادی عملکرد گمرک در بنادر را بیش از پیش کنترل نماید تا قاچاق سازمان یافته قطع شود، ثانیاً کشف انواع قاچاق سلاح و مهمات یا مواد مخدر یا کالا چه ارتباطی با محموله‌های تولید داخل دارد؟ سوم ترک پست و اتکا به این ابزار به قیمت بیماری و آلودگی گسترده رانندگان به مواد رادیو اکتیو می‌تواند این اقدام را فاقد توجیه اقتصادی اجتماعی نماید.

هراتی‌زاده این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و با انتقاد از قرار دادن رانندگان در معرض تشعشعات دستگاه، عنوان کرد: اگرچه گفته می‌شود این سطح از تشعشعات بیماری‌زا نیست و بی‌خطر است اما پرسش این است که چرا خود افراد فعال در این بخش پوشش محافظتی دارند؟

هراتی زاده ادامه داد: کشورهای سازنده این تکنولوژی در اروپا، اجازه اسکن در حال حرکت خودرو را نمی‌دهند و راننده حتماً باید خودرو را ترک کند و مصرف مواد غذایی داخل کابین نیز تا مدتی منع شده است.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود