(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ چه عاملی موجب طولانی شدن مدت تخلیه بار می‌شود؟ - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

چه عاملی موجب طولانی شدن مدت تخلیه بار می‌شود؟

یک کارشناس حمل و نقل معتقد است دعوا بین صاحب کامیون و صاحب بار بر سر حق توقف معنی ندارد و هر دو آنها از یک منشا واحد متضرر می‌شوند.

به گزارش تین نیوز، این مطلب را یک کاربر تین نیوز در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری و پس از آن بیان کرد که رانندگان توقف طولانی مدت کامیون‌ها برای تخلیه بار در مرزها و... را به دلیل مبلغ حق توقف، به نفع صاحبان کالا و به ضرر کامیونداران و رانندگان دانستند.

این کاربر تین نیوز، با تاکید بر این‌که بدیهی است توقف بار هزینه دارد، گفت: این هزینه هم برای صاحب بار، هم برای صاحب کامیون، هم برای شرکت حمل و نقل و هم برای سیستم تخلیه و بارگیری، بسیار سنگین است.

او عنوان کرد: بر این اساس باید پرداخت هزینه‌ها به سمتی برود که مدت زمان توقف کاهش پیدا کند چرا که توقف کامیون زیر بار و در صف تخلیه/بارگیری خسارتی است که به کل کشور وارد و سبب استهلاک سرمایه ملی می‌شود.

این کاربر تین نیوز، تاکید کرد: توقف طولانی مدت کامیون‌ها برای تخلیه یا بارگیری همچنین زمان حمل و نقل و رسیدن بار به محل مصرف را طولانی می‌کند و خسارت بزرگی نیز به ترانزیت کشور وارد می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که به طور قطع صاحب کالا هم مایل است بارش هر چه زودتر تخلیه شود، عنوان کرد: کدام کارخانه دوست دارد مواد اولیه یا محصولش با تاخیر برسد؟

این کاربر با بیان این‌که در نهایت باید فرد یا نهاد عامل تاخیر در تخلیه بار، شناسایی و خسارت متوجه او شود، افزود: دعوا بین صاحب کامیون و صاحب بار معنی ندارد و هر دو آنها از یک منشأ واحد متضرر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید علت ایجاد صف کامیون در مکان‌های تخلیه و بارگیری و این‌که رفع موانع ترددهای مرزی بر عهده چه نهادی است را شناسایی و موانع را برطرف کرد.

 

منبع:  تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود