(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ چند مزیت حذف کارت هوشمند رانندگی - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

چند مزیت حذف کارت هوشمند رانندگی

با حذف کارت هوشمند رانندگی، اطلاعات افرادی که دارای کارت هوشمند به‌معنی پروانه فعالیت در این شغل هستند اگر دارای پروانه کسب در سایر مشاغل باشند، به‌راحتی قابل رهگیری است.

اواسط اردیبهشت ماه امسال بود که خبر حذف کارت هوشمند رانندگی از  روز  سی و یکم همان ماه رسانه‌ای شد.

به گزارش تین نیوز، در آن زمان فرامرز مداح عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای درباره این اقدام گفت: در راستای اجرای مصوبه دولت حسب ابلاغ معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با موضوع الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از کد هوشمند ملی به‌عنوان کلید دسترسی به خدمات، از ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری، اطلاعات رانندگان و ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای و فرآیندهای حمل‌ و نقلی بر اساس کد ملی راننده ثبت می‌شود.

این اقدام با استقبال فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای مواجه شد به‌طوری که رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون‌های یخچال دار خراسان رضوی در بخش نظرهای کاربران تین نیوز در این مورد عنوان کرد: انطباق مشخصات شماره ملی و جایگزینی آن به‌جای شماره هوشمند مزایایی دارد که از جمله آن این است که رانندگان جاده ای و رانندگان خودمالک دارای کامیون و کامیونداران فاقد کارت هوشمند به‌راحتی قابل فهرست کردن هستند زیرا داده‌های اطلاعات کارت هوشمند کامیون نیز دارای شماره کارت ملی مالک خواهد بود.

محسن متقین افزود: از دیگر مزایای این اقدام آن است که اطلاعات افرادی که دارای کارت هوشمند به‌معنی پروانه فعالیت در این شغل هستند چنانچه دارای پروانه کسب در سایر مشاغل باشند، به‌راحتی قابل رهگیری است.

این فعال صنفی عنوان کرد: با این اقدام، در مجامع عمومی تشکلات صنفی مربوطه نیز استعلام از ماهیت و تعیین صلاحیت حاضران در جلسه، توسط وزارت تعاون و متولیان نظارت بر برگزاری آنها سهل الوصول خواهد بود.

 

منبع: تین نیوز

 

 

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود