(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ واردات کامیون دست دوم در توان فرسوده‌سواران نیست - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

واردات کامیون دست دوم در توان فرسوده‌سواران نیست

واردات کامیون نیاز به سرمایه بسیار بالا و مدت زمان طولانی برای ثبت سفارش، خرید و ترخیص در کشور دارد که در توان فرسوده‌سواران است.

به گزارش تین نیوز، عضو انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون‌های یخچال دار خراسان با بیان این مطلب گفت: با توجه به دستورالعمل واردات کامیون دست دوم که شرکت‌های خودروساز را یکی از بخش‌های دارای اولویت برای واردات کامیون ذکر کرده این سوال مطرح است که آیا خودروسازان می‌توانند کامیون دست دوم بفروشند یا این‌که با توجه به تحریم‌ها این کار به قصد حمایت از آنها انجام شده است؟

 محمد ازغدی این مطلب را در بخش نظرهای کاربران تین نیوز نوشت و عنوان کرد: اگر خودروسازان این کامیون‌ها را با توجه به نظارتی که در دستورالعمل آمده به قیمت واقعی به مصرف کنندگان واگذار نمایند، تکلیف کامیون‌های چینی و قیمت فعلی آنها چه می‌شود؟

به گفته وی اگر کامیون‌های دست دوم توسط خودروسازان و شرکت‌ها وارد کشور شود احتمال ایجاد رانت وجود خواهد داشت چرا که به اعتقاد او، مسبب گرانی کامیون در کشور همین شرکت‌ها بوده‌اند.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: واردات کامیون نیاز به کارت بازرگانی و همچنین سرمایه بسیار بالا و مدت زمان طولانی برای ثبت سفارش، خرید و ترخیص در کشور دارد که نه در توان فرسوده‌سواران است و نه می‌توان به خودروسازان جهت تامین گارانتی ۱۰ ساله و نه به وزارت صمت و گمرک جهت همکاری لازم برای واردات و ترخیص در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دل بست.

ازغدی عنوان کرد: در ایران بیشتر ناوگان حمل کالا، خودمالک است و سرمایه‌گذار اصلی رانندگان هستند ولی متاسفانه حتی کانون‌های صنفی مرتبط هم با هزینه‌های امروز کامیون آشنایی ندارند و در واقع کامیوندار نیستند.

منبع:  تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود