(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; آخرین وضعیت سفرهای مردم در نیمه اول کرونایی ۱۴۰۰ - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده ترددهای بین‌استانی در شش ماهه امسال روند افزایشی داشته است و مردم بیشتر از نیمه اول سال گذشته به مسافرت رفته‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در شش ماهه امسال وضعیت سفرهای جاده‌ای مردم روند افزایشی داشته و در آخرین ماه تابستان نیز این وضعیت ادامه داشته است چرا که بر اساس بر اساس آمارهای مرکز مدیریت راه‌های کشور از تحلیل وضعیت تردد در شهریور ماه امسال بیش از ۵۳ میلیون تردد بین استانی اتفاق افتاده که نسبت به مردادماه سال جاری ۱۴ درصد افزایش یافته است اما این آمار نسبت به شهریور ماه سال گذشته ۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

البته تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در شش ماهه نخست امسال مجموعاً به ۳۱۱ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۲۷۳ وسیله نقلیه رسیده است که نسبت به همین آمار در نیمه نخست سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است.

اگر به آمارهای تردد شهریور ماه سال جاری نگاهی کنیم، سفرهای مردم نسبت به فروردین اردیبهشت و مرداد ماه امسال افزایش یافته و از تردد های بین استانی صورت گرفته در خرداد و تیر ماه سال ۱۴۰۰ کمتر بوده است

منبع :تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود