(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; پویایی به حمل‌و نقل جاده‌ای با برنامه‌ریزی جدید بر می گردد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

پویایی به حمل‌و نقل جاده‌ای با برنامه‌ریزی جدید بر می گردد

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به مشکلات، موانع  و محدودیت‌های موجود

در حوزه راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای، به‌زودی با برنامه‌ریزی‌ جدید و تمهیدات شایسته، گشایش و پویایی بیشتری در این‌حوزه ایجاد می‌شود.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «رستم قاسمی» در نشست با اعضای هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمره سازمان‌هایی است که به صورت شبانه‌روزی در اقصی نقاط کشور به خدمت‌رسانی مشغول است و خدمات‌گیرندگان آن همه هم‌وطنان هستند.

اکنون بیش از ۲۲۱ هزار کیلومتر راه شامل آزادراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی در کشور وجود دارد که لازمه نگهداری مطلوب، بهسازی و ایمن‌سازی مناسب و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای، اختصاص اعتبارهای مورد نیاز به این بخش است.

امانی با اشاره به آمادگی این سازمان برای اجرای مناسب عملیات راهداری زمستانی در سال جاری، تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی، پیش‌بینی تمهیدات مورد نیاز، نوسازی و بازسازی ماشین‌آلات راهداری و تامین تجهیزات و استفاده از حداکثر توان و ظرفیت نیروهای راهداری، راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات برای اجرای مطلوب فعالیت‌های راهداری زمستانی را از جمله تمهیدات انجام شده در این زمینه عنوان کرد.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت سامانه جامع ۱۴۱، اطلاعات این سامانه که به صورت شبانه‌روزی و آنلاین به ارائه خدمات به هم‌وطنان می‌پردازد را مبنایی برای مدیریت ایمن،علمی و مناسب سفرهای جاده‌ای عنوان کرد

منبع:تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود