(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا، صدور سند رسمی مالکیت خودرو به دست پلیس را بر اساس ماده قانون های 1287، 29و 22 اعلام کرد.
برخی فعالان حوزه حمل بار جادهای یزد با انتقاد از شکستن نرح حمل بار توسط تعدادی از شرکتهای حملونقلی خواستار رسیدگی سازمان راهداری و حملونقل جادهای به این موضوع شدند.
ئیس پلیس راه استان زنجان از ترافیک بالا در جاده های استان زنجان خبر دادو گفت: این امر باعث سخت شدن تردد در جاده ها شده است.
به گفته برخی رانندگان ترانزیت، اخیرا تعدادی افراد سودجو با جاسازی مواد مخدر داخل بار و بارگیری مواد مخدر، برای رانندگان این بخش مشکلاتی ایجاد کردهاند.
یک کارشناس حملونقل معتقد است متغیرهای اثرگذار بر عدم توان رقابت پایاپای کرایه حملونقل جادهای و ریلی هم از نوع درونیاند و هم از نوع بیرونی.
به گزارش تیننیوز، سبحان نظری در یک گروه تلگرامی با بیان این مطلب، اظهارداشت: یک متغیر مهم بیرونی، هزینه سوخت دیزل است، که معتقدم به شدت در ایران ارزان است و باید زودتر به بالای هزار تومان برسد و پس از آن، بهطور پلکانی، به مبالغ بالاتر هم رسانده شود ( دولت و مجلس، به اشتباه، نظام قیمتگذاری این کالا را به قیمت فوب خلیج فارس گره زدهاند، که نباید میزدند و شایستهتر بود حتی قیمت سوخت را با اعمال درصدی مالیات، به منبع درآمد مناسبی برای دولت تبدیل میکردند).
نظری افزود: واهمه دولت از آن است که با دستکاری تعجیلی این متغیر، دچار بحران اجتماعی شویم، که البته بدون تمهید، میشویم. مهم این است که تمهید داشته باشیم، اما نه از آن دسته تمهیداتی که هر اقدام اصلاحگرانه عمده و فوریتی را در بخش جادهای، موکول میکند به توسعه مقدماتی شبکه ریلی. رویکرد این تمهید در بخش جادهای، باید معطوف به خود بخش جادهای باشد: نگاهی از جنس ارتقای سریع بهرهوری.
وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگری که مدتهاست باید بر آن تأکید شود، این است که در بازار حملونقل بار بینشهری، دو بخش ریلی و جادهای، بیش از آن که رقیب همدیگر باشند، مکمل همدیگرند.
به گفته این کارشناس حملونقل، متغیرهای بازار باید آنگونه تنظیم شوند که در مسافتهای طولانی، مثلا طولانیتر از 500 کیلومتر، هزینه حمل ریلی یا حمل ترکیبی، بهصرفهتر از هزینههای حمل جادهای باشد.
وی تاکید کرد: این اتفاق، وقتی رخ میدهد که بهرهوری بخش جادهای، بهقدری بالا رفته باشد که درآمد خوب یک کامیون، نه از گرانفروشی، بلکه از پرکاری در یک بازار پایدار و مقتصد (اکونومیک) حاصل شود. وقتی این اتفاق رخ دهد، عمدهپروری مطلوب بخش جادهای نیز رخ مینمایاند.
نظری خاطرنشان کرد: همچنین اگر حمل ترکیبی، موجه باشد، هر جا ایستگاه ریلی وجود دارد، به کمک جادههای «مکمل»، تا شعاع زیادی، بهعنوان بازار تقاضای حمل ریلی محسوب میشود. با این عینک، شبکه ریلی ما خیلی کارآمدتر از وضع فعلی میشود و سهمش از مجموع تقاضای بازار حمل بار، بیشتر از اکنون.
منبع : تین نیوز
مالکان ناوگان حمل و نقل دیزلی تا پایان شهریور فرصت دارند در یکی از مجموعههای درونشهری و برونشهری ثبتنام کنند تا از سهمیه سوخت محروم نشوند.
قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان
البوم
631_d_20110308_1126129335.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/631_d_20110308_1126129335.jpg
20110307_1810369012.jpg
20110308_1981062681.jpg
service_sample_20110205_1290050259.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/service_sample_20110205_1290050259.jpg
_20160203387249.jpg
کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند
ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود