(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; تفاهم نامه سازمان راهداری و بسیج سازندگی برای توسعه راه روستایی - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 

​تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان بسیج سازندگی به امضا رسید که بر اساس آن، راه‌های روستایی مناطق محروم و روستاهای بالای ۲۰ خانوار توسعه می‌یابد.



به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای، در راستای محرومیت‌زدایی از چهره راه‌های روستایی کشور و در سال «جهش تولید»، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج سازندگی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منعقد شد.

رییس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای و سازمان بسیج سازندگی را در راستای استفاده از ظرفیت و توانایی‌های مشترک طرفین برای توسعه زیرساخت‌های روستایی و کمک به محرومیت زدایی از چهره روستاهای کشور برشمرد.

«عبدالهاشم حسن نیا» با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد حمل‌و نقل کشور در حوزه حمل‌و نقل جاده‌ای و از بستر راه انجام می‌شود، افزود: اکنون ۲۱۱ هزار کیلومتر انواع راه آسفالته  و ۱۰۰ هزار کیلومتر جاده خاکی و شوسه به اشکال مختلف در سراسر کشور وجود دارد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد با حمایت، درایت، مشارکت و همکاری متقابل و بهره گیری و استفاده بهینه از تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات سازمان بسیج سازندگی، بخش عمده‌ای از مشکلات راه‌های روستایی کشور حل و فصل شود.

«سردار زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز با اشاره به ظرفیت‌های بسیج سازندگی و سپاه در حوزه ماشین‌آلات و نیروهای انسانی و توانمندی‌های سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای برای توسعه راه‌های روستایی کشور اظهار داشت: با بهره مندی از ظرفیت‌های طرفین اقداماتی در راستای توسعه راه‌های روستایی و افزایش اشتغال، کارآفرینی و تسهیل و تسریع حمل محصولات کشاورزی برداشته شود.

وی ابراز امیدواری کرد: قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در کنار هم، منجر به رفع مشکلات مردم در مناطق روستایی شود و این رویه در استان‌ها تسری یافته و در سال ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰، شاهد اجرای پروژه‌های توافق شده به صورت هم افزا و هماهنگ باشیم.

از محورهای مهم این تفاهم نامه احداث، توسعه و نگهداری راه شامل عملیات خاکی و آسفالت، ابنیه فنی و ساختمان‌های مربوط به راه و پل های مواصلاتی روستایی به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی و عامل توسعه اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم و روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که با همکاری سازمان بسیج سازندگی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مشارکت‌های مردمی برای اجرای کامل زیرسازی، اجرای کامل آسفالت، اجرای کامل پی و پایه‌ پل های بالای ۲۰ متر و اجرای عرشه های ۲۰ متر و بالاتر اجرا خواهد شد.

مدت زمان اجرای این تفاهم نامه دو سال است که در مناطق هدف، مشمول سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) منطبق بر "برنامه جامع محرومیت‌زدایی مردم پایه" بسیج سازندگی قابل اجرا و با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود