(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; تاکید بر ضرورت بازیابی موقعیت ایران در حمل و نقل جهانی - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 آخوندی با تاکید بر لزوم توجه به موقعیت ویژه ایران در حمل و نقل جهانی، بر ضرورت توسعه آن در تمامی ابعاد زمینی، هوایی و دریایی تاکید کرد.


عباس آخوندی امروز در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با اشاره به موقعیت کم نظیر ایران در منطقه و لزوم معرفی آن گفت: باید موقعیت از دست رفته ایران را بازیابیم و کشورمان را به هاب بین المللی از نظر حمل‌ونقل دریایی، هوایی و جاده‌ای تبدیل کنیم.

آخوندی با بیان این‌که در بندر امام کشتی‌ها با ظرفیت100 هزار تن (50 میلیون تن بار) قابلیت پهلوگیری دارند، تصریح کرد: در بندرعباس کشتی‌ها تا ظرفیت 200 هزار تنی می‌توانند پهلوگیری کنند که در این زمینه طی ماه‌های اخیر شناورها با ظرفیت 12 هزار TEU در این بندر پهلوگیری کرده‌اند.
 
وی با اشاره به این‌که در بندر چابهار هم شناورهای تا 60 هزار تن می‌توانند پهلوگیری کنند، افزود: در بندرعباس (فاز 3 بندر شهید رجایی) در حال افزایش عمق اسکله‌ها هستیم به طوریکه شناورها با ظرفیت 300 هزار تن می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود