(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; باید برای کمک به رسانه‌های حمل‌ونقلی اقدام عاجلی کرد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

همزمان با ششمین روز برگزاری نمایشگاه مطبوعات، وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه این شبکه خبری، دفتر یادبود این شبکه خبری را امضا کرد.



علی جنتی ضمن تقدیر از پرداختن شبکه خبری تین‌نیوز به عنوان تنها رسانه حمل‌ونقل در سطح کشور، اظهار داشت: همراهی وزیر راه و شهرسازی به عنوان بالاترین مرجع و مسئول حمل‌ونقل در کشور می‌تواند کمک قابل توجهی به پیشرفت روز افزون این شبکه خبری داشته باشد.

وی در ادامه حضور خود در غرفه تین نیوز، تصریح کرد: مشکلات موجود در این بخش کم نیست و به طور قطع باید باید نسبت به همراهی رسانه‌هایی که رسالت انتشار اخبار در حوزه حمل‌ونقل عمومی را به دوش می‌کشد اقدامات عاجلی صورت بگیرد.

جنتی از تاکید رئیس‌جمهور به اهمیت حمل‌ونقل خبر داد و گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی در تمامی بخش‌ها از اولویت‌های دولت یازدهم بوده و خواهد بود.

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود