(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; عوارض ترانزیت برای کامیون‎های ایرانی حذف شود - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان با ارائه پیشنهادی خواستار حذف عوارض ترانزیت برای کامیون‎های ایرانی شد.



مهدی میقانی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان به مشکلات حمل و نقل و ترانزیت کالا بین استان گلستان و کشور ترکمنستان اشاره و اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصاد جهانی شاهد کاهش ترانزیت به کشور ترکمنستان بودیم و این کشور در 18 مرداد عوارضی را وضع کرد که به افت ترانزیت دامن زد.

وی با اشاره به کاهش تردد در مرز اینچه‎برون تصریح کرد: در سال 1394 روزانه 124 کامیون از انواع ملیت‎های مختلف از نقطه صفر  مرزی خارج می‎شدند که اکنون با کاهش تردد در این مرز مواجهه شده و این رقم به 73 دستگاه کاهش پیدا کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان خاطرنشان کرد: کامیون‎ها زیربنای تمام مبادلات هستند که بی‎توجهی به این امر به اقتصاد ضربه می‎زند.

میقانی بر لزوم افزایش مدت آویر «مجوز اقامت» تاکید کرد و افزود: مدت آویر رانندگان کامیون ایرانی به بیش از پنج روز بدون مراجعه به اداره مهاجرت را از کشور ترکمنستان خواستار هستیم.

وی با ارائه پیشنهادی خواستار برگشت اخذ عوارض ترانزیت به قبل از 18 مرداد شد  و گفت: یا اینکه حذف عوارض ترانزیت کامیون‎ها به صورت صفر، صفر در مرز دو کشور ترکمنستان و ایران ایجاد شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان با اشاره به لزوم بازسازی جاده مواصلاتی اینچه‎برون ـ قزل آروات ـ عشق‎آباد تاکید کرد و گفت: توجه به امکانات رفاهی در مسیرهای مواصلاتی یک موضوع با اهمیت است باید جایگاه‎های سوخت در مسیرهای ارتباطی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته میقانی جاده اینچه‎برون ـ قزل آروات ـ عشق‎آباد حدود 700 کیلومتر است که به دلیل نامناسب بودن وضعیت راه‎های مواصلاتی نیازمند بازسازی است.

وی بیان کرد: اجرایی کردن پوشش بیمه‎ای بر اساس بند دو کمیته حمل و نقل و ارتباطات یکی از خواسته‎های ما است که باید پوشش بیمه و تعرفه‎ها کاملا مشخص باشد.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود