(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; تمامی محورهای روستایی اردبیل تا پایان امروز برفروبی می‌شود - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

           

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای روستایی استان اردبیل تا پایان امروز برفروبی و بازگشایی می‌شود.


 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رحمتی ظهر امروز در حاشیه بازگشایی جاده مشگین‌شهر به هریس اظهار داشت: با تلاشهای انجام شده توسط نیروهای راهداری تاکنون تمامی محورهای بین‌شهری و 90 درصد جاده‌های روستایی که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بودند برفروبی و بازگشایی شده‌اند و تلاش برای بازگشایی مسیر باقیمانده روستاها نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای روستایی استان نیز تا پایان امروز برفروبی و بازگشایی می‌شود، گفت: با توجه به حجم سنگین بارشها و پوشیده شدن تمامی محورهای مواصلاتی استان از ساعات اولیه بارشها تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه داشته و تا این لحظه نیز نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرهای باقیمانده تسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به تجهیزات و ناوگان راهداری و برفروبی استان اردبیل بیان کرد:‌ با وجود کوهستانی و برف‌گیر بودن محورهای مواصلاتی استان اما ناوگان حمل ونقل جاده‌ای اردبیل فرسوده است که این امر زمینه‌ساز بروز برخی مشکلات و ارائه خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.
رحمتی تصریح کرد: در زمینه تجهیز و نوسازی ناوگان راهداری استان تلاش و پیگیریهای لازم انجام می‌شود تا بتوانیم ماشین‌آلات راهداری استان را سال آینده تجهیز و نوسازی کرده و بتوانیم در مواقع مورد نیاز خدمات‌رسانی شایسته و مناسبی داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات اقدام کنیم.

وی با اشاره به وضعیت راههای شهرستان مشگین‌شهر گفت: بیشترین طول راههای ارتباطی استان در شهرستان مشگین‌شهر با یک هزار و 272 کیلومتر اعم از راه اصلی، فرعی و روستایی است که با تلاشهای انجام شده در حال حاضر راه ارتباطی تنها 10 روستا در این شهرستان مسدود مانده که تا پایان امروز این محورها نیز بازگشایی می‌شوند.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود